Портфоліо


Назва проекту  Функції. І це все про неї, про функцію

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети  Математика (Алгебра)

 СТИСЛИЙ ОПИС ПРОЕКТУ   Проект присвячений вивченню теми "Функції". Проект " И это все о ней, о функции" вивчає поняття функції, її поведінку та побудову  графіку. Тобто проект  присвячен важливому поняттю сучасної математики функціональній залежності. Вміння будувати графіки функцій викликає великий інтерес в учнів, тому що це по-перше новий матеріал і він легкий, а по-друге дуже часто зустрічається на других предметах.. В процесі роботи над проектом в учнів розвивається абстрактне мислення і просторова уява. Матеріал проекту являє собою пізнавальний інтерес для учнів і може застосовуватися для різних груп школярів внаслідок своєї узагальненості та практичної спрямованості. 

ПОВНИЙ ПЛАН ВИВЧЕННЯ ТЕМИ  НАВЧАЛЬНІ ЦІЛІ  

  Систематизувати знання учнів про елементарні функції, способи їх задання, основні властивості; вміння та навички будувати їх графіки. Перевірити вміння застосовувати знання практично в нестандартних ситуаціях. Розвивати в учнів комунікативні здібності, прагнення до самовдосконалення, зацікавленість у вивченні предмета, охайність під час ведення записів та виконання побудов графіків функцій на дошці та в зошитах. Сприяти активізації пізнавальної діяльності учнів, здійснювати пошукову, дослідницьку діяльність на основі спільної праці учнів,зацікавити учнів проектом. Вчити вмінню самостійно працювати над творчими завданнями; виховувати почуття доброти, співчуття, бажання прийти на допомогу. Учні мають навчитися: співпрацювати в малих групах; планувати роботу групи; користуватися друкованими ресурсами для накопичення інформації; проводити пошук у мережі Інтернет з критичним оцінюванням ресурсів; синтезувати дані з різних джерел.

Учень повинен: Наводить приклади: функціональних залежностей; лінійних функцій.
Пояснювати поняття:
область визначення функції; область значень функції; графік функції.
Формулювати  означення понять: функція; лінійна функція.
Називає і характеризує способи завдання функції.
Описує побудову графіка функції, заданої таблично або аналітично.
Розв’язує вправи, що передбачають:
знаходження області визначення функції; знаходження значення функції за даним значенням аргументу; побудову графіка лінійної функції; з’ясування окремих характеристик функції за її графіком (додатні значення, від’ємні значення, нулі).

Вік учнів, клас 7, 12 – 13 років

Опис оцінювання      Оцінювання відбувається упродовж всього навчання за темою. Оцінювання ґрунтується на які попередньо записані вчителем для учнів з метою виявлення та моніторингу розуміння учнями матеріалу, а  також оцінюються їх знання та вміння на кінцевому етапі виконання демонстраційного зразка  для представлення результатів учнівських проектів. Учні використовують форму оцінювання  для самооцінювання  свого проекту. Також для виставлення оцінки кінцевих презентацій використовується ця ж  форма оцінюванняКонтрольний список питань до  проекту допомагає учням планувати, а потім відстежувати свій прогрес під час виконання проекту . Після обговорення у класі оцініть ступінь розуміння теми  учнів за допомогою письмових відповідей на Основні  запитання до вивчення теми і  запитання, які викладено в документі на розуміння процесу дослідження.

Діяльність учнів та вчителя  На початку проекту вчитель:

- проводить урок, на якому дає основні поняття про функції;
- готує список доступної в бібліотеці школи літератури з теми проекту;
- перевіряє роботу Інтернету та потрібних комп’ютерних програми у комп’ютерному класі;
- відправляє інформаційний буклет про метод проекту батькам;
- проводить тестування та обговорення тем, по результатам яких об’єднує учні у три групи ;
- формулює критерії оцінювання роботи учнів.
Учні:
- обговорюють тему проекту, цілі, завдання, вживаються в ситуацію;
- складають план роботи групи, та розподіляють обов’язки у групі.
Для того, щоб з’яcувати рівень знань перед початком роботи в проекті, учитель пропонує заповнити ЗХД таблицю, Опитувальник "Що я знаю про алгоритми" і організаційну діаграму. Вчитель демонструє Презентацію з проблемою, в якій описана життєва ситуація, що заставляє замислитись над тим, як краще виконувати будь-які дії, маючи чіткі інструкції чи ні. Також в презентації можна побачити результати опитування ЗХД. Разом обговорюють та оцінюють ідеї учнів, які вони пропонують. Тільки після цього учитель пропонує учням проект. Для того, щоб учні чітко розуміли, яку роботу від них вимагають, вчитель демонструє свою Презентацію .
Перша група учнів «Історики» знаходить матеріали з історичної довідки походження функції.  За результатами своєї діяльності учні створюють блог дослідження.
2 група учнів  «Дослідники» шукають де в житті застосовуються поняття функції та створюють блог, де розміщують свої дослідження.
3 група учнів «Експериментатори» знаходять різні способи задання функції. 
Впродовж роботи над проектом вчитель:
- консультує групи;
- забезпечує групи ресурсами;
- згідно плану контролює послідовність виконання проекту;
- заповнює оціночні листи груп учнів
Учні:
- консультуються з учителем;
- обговорюють проміжні результати;
- звіряються з контрольними списками для презентації та інформаційного бюлетеню;
- оцінюють роботу в команді.
Наприкінці роботи над проектом вчитель:
- під час захисту проекту задає допоміжні питання;
- проводить опитування;
- заповнює таблиці загального оцінювання;
- узагальнює отримані результати за допомогою оцінювання результатів роботи групи.
Учні:
- проводять захист проекту;
- задають один одному питання;
- обговорюють проекти;
- відповідають на питання вчителя.

Відомості про автора

ІМ'Я, ПРІЗВИЩЕ  Тетяна Сіроштан
ФАХ, НАВЧАЛЬНИЙ ПРЕДМЕТ  вчитель МАТЕМАТИКИ 

НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ТРОЇЦЬКА ГІМНАЗІЯ ТРОЇЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

МІСТО\СЕЛО, РАЙОН, ОБЛАСТЬ СМТ ТРОЇЦЬКЕ, ТРОЇЦЬКИЙ РАЙОН, ЛУГАНСЬКА ОБЛАСТЬ

КОНТАКТНІ ДАНІ E-MAIL: tanya260160@gmail.com

Відомості про тренінг

ДАТИ ПРОВЕДЕННЯ ТРЕНІНГУ 10.09.2012 - 28.09.2012

МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ ТРЕНІНГУ ТРОЇЦЬКА ГІМНАЗІЯ ТРОЇЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ    ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ТРЕНЕРИ ФЕДОРУЩЕНКО НАТАЛІЯ ЮРІЇВНА

Немає коментарів:

Дописати коментар